03 jaan. Kujunda sõiduk kavalalt
Kui oled mõtteid mõlgutamas ja soovid luua firma autole omanäolist kujundust, siis tasub alljärgnev läbi lugeda.
- Less is more – Me kipume ära unustama selle, et liikluses olles on inimese tähelepanu üpriski üüratu ja pigem tuleks sõidu ajal keskenduda ees toimuvale. Seetõttu on keeruline hoomata info-ja pildirohket kujundust. Vähem on rohkem.
- Firma logo – Kirjutamata reegel on, et ettevõtte logo käib sõiduki esiustele. Küllaga ei keela keegi ka tervele auto küljele logo mahutamist. Kui oled tuntud bränd, on see sinu jaoks võimalik. Kui oled alles alustav firma, siis tasub ruumi jätta ka muu olulise jaoks.
- Toode, teenus või põhimõte? – Selles olukorras on lahenduskäike mitmeid. Soovitame keskenduda ühele peamisele tootele või teenusele. Keskendu sellele, mis ettevõtet kõige paremini kirjeldab. Teksti toetab ka pilt või kujunduselement.
- Kui pilt, siis kvaliteetne. – Jah, arvuti ekraanil, ilma erilise suurenduseta tundub ka halva resolutsiooniga pilt hea. Kuid, kui plaanid pilti kasutada sõiduki kujunduses, siis kindlasti tahaksid sa vältida suurte pixlite tekkimist, mis tulevase kliendi tähelepanu võib röövida.
- Ära unusta kontaktandmeid! – Olgu sinu firmaks e-pood, ilusalong või rehvivahetuspunkt, lisa kujundusse kontakt, mille abil klient sinuni jõuab.
- Üleskutse, üleskutse, üleskutse! – Tekita kliendis soov sinuga ühendust võtta.
Rakenda antud juhised kujunduse loomises ja nii jõuavadki paremini uued potentsiaalsed kliendid sinuni!
Tegudeni
Afterwork Ads